Zajęcia fitness

JOGA

Trening ciała i ducha, ucieleśniona filozofia przystosowana dla osób, które chcą poznać jogę, mają ograniczenia bólowe, pragną rozwinąć swoje ciało nie tylko fizycznie, ale i mentalnie, złagodzić napięcia. Jak się okazuje, harmonia pomiędzy ciałem a umysłem jest niezwykle istotna do prawidłowego funkcjonowania całego organizmu. Zajęcia jogi stanowią idealne połączenie spokojnych ćwiczeń fizycznych z metodami redukcji stresu m.in.: medytacją. Dzięki tym zajęciom zadbasz o piękną sylwetkę oraz zyskasz więcej energii i siły w życiu codziennym.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Ćwiczenia Zdrowy Kręgosłup mają na celu wzmocnienie wszystkich najważniejszych partii mięśni oraz zwiększenie sprężystości kręgosłupa. Zajęcia Zdrowy kręgosłup pomagają złagodzić następstwa nieprawidłowych nawyków. Przy regularnym treningu można wyeliminować ból lub dyskomfort pleców, a także zapobiec ich pogłębianiu. Są to ćwiczenia profilaktyki schorzeń kręgosłupa i aparatu ruchu, a nie rehabilitacja, ponieważ lepiej zapobiegać niż leczyć. W trakcie zajęć często wykorzystuje się małe i duże piłki.
Zajęcia Zdrowy Kręgosłup obejmują ćwiczenia rozluźniające, stabilizujące, wzmacniające, równoważne i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe. W zajęciach Zdrowy Kręgosłup zawarta jest nauka prawidłowego oddychania i utrzymania odpowiedniej postawy ciała.

TABATA i TABATA EXPRESS

Tabata to interwał wysiłkowy trwający 20 sekund i następujący po nim 10 sekundowy interwał regeneracyjny. Każdą serię powtarza się 8 razy, zajęcia zakończone ćwiczeniami wzmacniającymi mięśnie brzucha. Jest to  trening o niezwykłej intensywności, który głównie wykonuje się przy obciążeniu własnego ciała. Podczas treningu ćwiczymy wszystkie główne partie mięśniowe rąk, nóg, pośladków, pleców i brzucha. Tabata przeznaczona jest dla wszystkich. Szczególnie cieszy się zainteresowaniem wśród osób na każdym poziomie zaawansowania, które chcą zwiększyć wytrzymałość i wydolność organizmu, przy dodatkowym spalaniu tkanki tłuszczowej

TRENING OBWODOWY

Trening obwodowy to nowoczesne podejście do treningu, którego podstawą są ćwiczenia ogólnorozwojowe, podzielone na stacje. Treningi obwodowe należą do zajęć o dużej intensywności, ale również  pracuje się nad wszystkimi partiami mięśniowymi. Z uwagi na dość dużą intensywność i odpowiednie tempo pracy trening ten w szczególności polecamy osobom, które chciałby pozbyć się kilku zbędnych kilogramów. Trening obwodowy składa się z kilku stacji, na których uczestnicy wykonują poszczególne ćwiczenia w określonej kolejności i w określonym czasie. Na każdej stacji uczestnik spędza maksymalnie minutę, a pomiędzy stacjami ma około 10 sekund na przejście i odpoczynek.
Trening obwodowy pobudza całe ciało do ćwiczeń i wpływa na wszystkie jego partie. Na zajęciach mogą zostać wykorzystane sprzęty typu hantle, piłki czy stepy, pracujemy również pod ciężarem naszego własnego ciała.

ABT

ABT to grupa ćwiczeń wzmacniających, których celem jest płaski brzuch, szczupłe uda bez grama cellulitu i zgrabne pośladki.Efekty treningu ABT pozwolą na wymodelowanie i wzmocnienie dolnych partii ciała, czyli brzucha, ud i pośladków. Poprawią kondycję i koordynację ruchową. W trakcie ćwiczeń korzystamy ze stepów, ciężarków na nogi i innych przyborów dla zwiększenia stopnia skomplikowania i efektywności treningu. Trening ABT  wzmacnia mięśnie całego ciała, poprawia się kondycja fizyczna i koordynacja ruchowa. Ćwiczenia ABT świetnie wpływają nie tylko na wygląd, ale i na samopoczucie. Należą do ćwiczeń z grupy muscle, czyli poprawiających siłę mięśniową, elastyczność oraz kształt mięśni.

SMUKŁA SYLWETKA

Smukła sylwetka to zajęcia wzmacniające, budujące wytrzymałość mięśni oraz modelujące i wspomagające spalanie tkanki tłuszczowej. Skierowane są do osób na każdym poziomie zaawansowania, chcących ujędrnić i wysmuklić ciało. Zajęcia mają tak dobraną formę aby jeszcze lepiej wzmocnić, a przede wszystkim wymodelować całą sylwetkę. Od teraz nie skupiamy się na wybranych partiach ciała, a  pracujemy nad całym ciałem aby sylwetka ze sobą współgrała. Trening bardzo różnorodny, wykorzystujący zarówno ciężar  własnego ciała jak i trening ze sprzętem typu: piłki, stepy, gumy, hantle itp.

PŁASKI BRZUCH

Zajęcia zawierające zestaw ćwiczeń kształtujących i wzmacniających mięśnie brzucha. Płaski Brzuch jest treningiem zarówno wzmacniającym jak i opartym na wysiłku aerobowym w jednym. Ćwiczenia wykonywane na zajęciach przyspieszają proces spalania tkanki tłuszczowej oraz powodują ujędrnienie ciała i lepsze napięcie mięśni. Są to zajęcia przystosowane zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych w treningu mięśni brzucha. Rekomendowane dla każdego, kto chce pochwalić się płaskim i jędrnym brzuchem.

AKTYWNA MAMA – zajęcia dla kobiet w ciąży


Zajęcia gimnastyczne średniej intensywności dla kobiet w ciąży skierowane dla tych pań, które chcą przeżyć ten wyjątkowy czas aktywnie i bezpiecznie . Celem treningu jest przede wszystkim fizyczne przygotowanie ciała do narodzin dziecka oraz minimalizowania zmian statyki ciała, korekcja postawy ciała i nauka świadomego oddychania. Trening dla kobiet w ciąży to również aktywacja mięśni dna miednicy, zapobieganie bólom kręgosłupa, poprawa samopoczucia, samooceny i wzrost energii.   Aktywność fizyczna pozytywnie wpływa na szybkość i jakość porodu oraz przyspiesza powrót do formy sprzed ciąży. Ćwiczenia kładą duży nacisk na rozciągnięcie i rozluźnienie nadmiernie napiętych mięśni oraz na naukę prawidłowego podczas ciąży oddechu.

WAŻNE INFORMACJE:

Warunkiem udziału w zajęciach jest ciąża o przebiegu fizjologicznym – nie zagrożona.

Przed przystąpieniem do zajęć wymagana jest pisemna zgoda lekarza prowadzącego ciążę o braku przeciwskazań do ćwiczeń. Pisemną zgodę należy dostarczyć do trenera prowadzącego grupę.

INDOOR CYCLING

Indoor cycling to grupowy trening na rowerach stacjonarnych, odbywający się pod okiem trenera. Dzięki niemu można schudnąć i wyrzeźbić sylwetkę, wzmocnić mięśnie, a także poprawić ogólną wydolność. Indoor Cycling to zajęcia o charakterze wytrzymałościowym. Muzyka – odpowiednio dobrana przez instruktora – narzuca tempo jazdy. Wiąże się ono z ukształtowaniem terenu: są odcinki, gdy pojeździsz po płaskiej nawierzchni, oraz takie, gdy będziesz pedałować z góry i pod górę.. Trening na rowerach  to wszechstronnie rozwijające ćwiczenia, które  mogą być  alternatywą nie tylko dla zwykłych rowerów, ale także dla innych ćwiczeń fitness. Regularne treningi poprawiają kondycję fizyczną i wzmacniają odporność organizmu. Podczas jazdy intensywnie pracują nogi, brzuch, biodra i pośladki – ukrwienie tych partii ciała sprawia, że skóra staje się jędrniejsza i elastyczniejsza. Dzięki ćwiczeniom wzmocnisz mięśnie, ale także zrzucisz zbędne kilogramy i harmonijnie wymodelujesz sylwetkę.

AQUAFITNESS

Zajęcia dla osób, którym zależy przede wszystkim na harmonijnie zbudowanej sylwetce. Trening pozwala kształtować wszystkie grupy mięśniowe oraz pozytywnie wpływa na zwiększenie przemiany materii oraz metabolizm powysiłkowy. Polecany dla osób, którym zależy na idealnych proporcjach ciała. Często ćwiczenia w wodzie są najlepszą metodą rehabilitacji po doznanych wcześniej złamaniach czy zerwaniach np. ścięgien. Dzięki zastosowaniu różnorodnych akcesoriów , takich jak hantle, piłki czy dyski każde zajęcia są innowacyjne i efektywne.

 AQUABIKE

Aquabike to zajęcia polecane dla wszystkich, którzy pragną zachować zgrabną sylwetkę, nie obciążając przy tym stawów. Aquabike jest doskonałą formą rehabilitacji dla osób mających problemy z kręgosłupem, zapaleniem stawów, układem sercowo-naczyniowym i oddechowym, a także cierpiących na osteoporozę. Wykonywanie ruchów w wodzie, czyli bez obciążenia, usprawnia stawy po przebytych urazach i operacjach. Likwiduje także obrzęki.
Ćwiczenia na rowerach w wodzie zalecane są również dla sportowców różnych dyscyplin, chcących utrzymać swoją kondycję ruchową, wzmocnić siłę mięśni oraz wytrzymałość.