Deklaracja dostępności
Park Wodny Trzy Fale zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://www.trzyfale.slupsk.pl/.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie badania przeprowadzonego przez VINTAL Sp. z o.o. Wyniki badania przedstawia Raport z audytu.
Informacje o niedostępnych elementach
Serwis internetowy został zaprojektowany tak, aby był dostępny dla jak najszerszego grona użytkowników, w tym osób z niepełnosprawnościami.
Obecnie niedostępny jest moduł sprzedaży biletów działający w oparciu o zewnętrzną wtyczkę Droplabs oraz system rezerwacji zajęć dostarczany przez zewnętrznego dostawcę Fitnet. Moduły te nie są w pełni zgodne z wymaganiami dostępności określonymi w standardzie WCAG 2.1.
Działania podjęte w celu poprawy dostępności
Administrator serwisu zgłosił problem dostępności twórcom powyższych rozwiązań z prośbą o jego usunięcie. Po otrzymaniu aktualizacji zapewniającej dostępność modułów, zostanie ona niezwłocznie wdrożona w serwisie.
Sposób uzyskania dostępu do treści
Do czasu usunięcia problemu prosimy o kontakt poprzez [email protected] lub 887-808-822 aby uzyskać wsparcie przy zakupie biletów, skorzystać z alternatywnej formy sprzedaży i rezerwacji zajęć.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Łukasza Rolbieckiego – mejlowo [email protected] lub telefonicznie 607-910-430.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego Parku Wodnego:
- Anna Żołądek- Prezes Zarządu,
- Adres: ul. Grunwaldzkiej 8a, 76-200 Słupsk,
- mejl: [email protected].
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Park Wodny Trzy Fale
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
- Aktualny raport z zapewnienia dostępności: https://www.trzyfale.slupsk.pl/wp-content/uploads/2025/08/Raport-dostepnosci-strony-internetowej-Trzy-Fale-Slupsk-01.08.2025.pdf